Puan vermedi·126 syf.··
Beğendi
·
2024 24. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 01 Eylül 2024 13:18
Genelde Puşkin’i Dostoyevski gibi romanlarından tanırdım. Şiir kitabı olduğunu bilmiyordum. Bir de Rus’lar şiir yazamaz gibi bir yanılgı vardır ya, çok da bir beklentiyle başlamamıştım ama çok beğendim. Şiir tarzı çok değişikti yani değişikten ziyade süslü cümlelerden çok kısa öyküler okuyor gibiydim. Üstü kapalı ve anlaşılmaz şiirler yoktu. Şiirlerinin çoğunun teması doğaydı bunu çok sevdim; bulutlara, denize, okyanusa, ağaçlara şiirler yazmış. Tabii ki içerisinde aşk, sürgün, hayat konulu şiirler de vardı. Kısacası çok beğendim kitabın yarısı zaten şiirlerin rusça aslı olduğu için çok hızlı bitiyor, bir günde bitebilecek bir kitap. Şiir severlere tavsiye ederim özellikle yazarın hayatıyla ilgilenenlere. Çünkü şiirler kronolojik sıralanmış ve sonlara doğru şiirlerin teması sürgün, ölüm ve yaşlılıktı. Yani yazarın hayatına göre şiirleri de şekillenmiş. Tavsiyemdir.
Edebiyat
Seviyordum SiziAleksandr Puşkin · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20191,893 okunma
·
208 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.