·160 syf.····Okunma: 13 Kasım 2017 23:41 Ağaçları ve doğadaki güzellikleri seyreylemenin tadına doyum olmaz.Her mevsimde ayrı bir tadı vardır bunun.Ancak bu kitapta roller değişiyor.Ağaçlar, insanları ve doğadaki güzellikleri seyrediyorlar.Ağaçların kendilerini ve doğadaki güzellikleri anlatması oldukça keyifliydi.Ancak iş insana gelince..."Yani, insanın karışmadığı herşey bir masaldı." diyor Hasan Ali Toptaş, çokta doğru söylüyor ve kitabında doğadan dinlediği masalsı düşlerini paylaşıyor bizimle.Bu minicik ama epey etkili bulduğum güzel eseri, her insanın okuması ve okutması gerektiği kanaatindeyim.