·138 syf.····Okunma: 02 Eylül 2024 10:10 Duygu geçirgenliği yönünden 1-2 öykü harici zayıf kaldı, akıcılık yönünde ise kitap kendini okutmadı, şevkle, arzuyla devam etme isteğim olamadı, anlatma kabiliyeti ve edebi kabiliyeti olarak da yetersiz buldum ne yazık ki. Hikayeler güzel olsa da bunları anlatım tekniği, derinlik katma ve duygu geçişleri olarak vasattı. 10/5.