5 yıldır bu platforma üyeyim ilk defa bir kitaba yorum yapma ihtiyacı hissettim. Kitap tamamen zaman kaybı yeni başladıysanız hemen bırakın. Hiç başlamadıysanız çok şanslısınız başka kitap okuyun. Ilk sayfalarda baya komik sizi saracağını düşünüyorsunuz ama sonrası tam bir facia.konu desen yok edebiyat desen yok.Benim kitabı yarım bırakmama gibi bir takıntım olduğu için kitabı bitirmek zorunda kaldım!!! Tamamen zaman israfı diyorum başkada lafım yok