Puan vermedi·72 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2024 20:57 Yazarın babası öldükten sonra kaleme almaya başladığı ve babasıyla ilgili hatırladığı ve dinlediği tüm anıları kronolojik bir sırayla anlattığı bu kitap benim şimdiye kadar okuduğum Annie Ernaux kitapları içerisinde en çok sevdiğim ve beni en çok etkileyen oldu. Muhtemelen bunda babamın yakın zamanda geçirdiği rahatsızlığın da etkisi büyük diye düşünüyorum çünkü okurken kitabı fazlaca içselleştirdim. Bununla birlikte kitap benim şahsi deneyimlerim olmadan da başlı başına yeterince vurucu diye düşünüyorum. Okurken insan ister istemez etkileniyor. “Ben olsam ne yapardım?“ diye kendi kendime sorduğum çok fazla kısım oldu, çok fazla yerde kendimi yazarın yerine koymaya çalıştım. Dediğim gibi fazlaca içselleştirdim. Daha fazla Annie Ernaux okuması yapmalıyım.