Puan vermedi·152 syf.··Beğendi
· Herkes eşittir ama bazıları daha eşittir. Bu ister sosyalizm de olsun ister komünizmde hep böyle olacak sanırım. Bugün de öyle değil mi ? Yasalar önünde herkes eşit ama maalesef bazıları daha eşit. Bunu okuyan 1984'ü de okumalı.