yazarın tüm kitaplarında olduğu gibi afganistan'da geçen, ve yine tüm kitaplarında olduğu gibi acı bir öyküsü olan, iki kadının dayanışmasını anlatan, fedakarlığın ne demek olduğunu anlayacağınız kitap. hem afganistanın işgal dönemlerini hem de insan ilişkilerini çok iyi hissedebiliyor, bir yandan o dönemler hakkında bilgilenirken diğer yandan afgan halkının yaşadığı zorlukları görebiliyorsunuz.
yalnız bu kitaptan sonra hemen üçüncü kitabı da okumak isteyebilirsiniz ancak üçüncü kitabı hikayede akcılık ve biraz da aksiyon severler için tavsiye edemeyeceğim.