Çok beğendiğim, bir kere okudum bir kere de dinledim bu romanı. Yazarın öyle enfes bir anlatım var ki. Bir kahramanı odak noktasına alarak 30-50 yıllık Türkiye’yi değişen şehirleri, hayatı, kültürü nasıl da anlatmış sıkmadan. Bir gazeteci gibi değil bir romancı gibi.İşte böyle anlatılırdı diyor insan.