Aliye'nin ve filiz'in mektupları da olsa güzel olurdu. Ama bu haliyle de çok güzel. okurken Sabahattin ali, hem canınızı hem ruhunuzu hatırlatıyor size. Onlara daha sıkı sarılmanızı, romantik bir adamın, saf bir aşığın ve heyecanlı bir yazarın/şairin dilinden öğütlüyor bir yerde.