Puan vermedi·480 syf.··
2024 73. kitabı
#ateşböceğininşarkısı #kristinhannah İlk kitap olan #ateşböceğininyolu nu okuyunca birçok kişiden mesaj almıştım devam kitabı da var onu da okuyun diye. Eee bana da kitap oku denilince söz dinlerim malum en kısa zamanda ikinci kitabını da okudum. Şimdi filmi de var diyorlar eee o da mecbur izlenecek artık İlk kitapta Tully ve Kate’in imrenilenecek arkadaşlıklarını okumuştum. Hoş sonu üzücü bitti gözyaşım pıt oldu ama ben de bıraktığı tat çok güzeldi genel olarak. Allah herkese böyle arkadaş nasip etsin dedim Tully’nin bazı özelliklerini görmezden gelerek İkinci kitapta Kate’in o üzücü gidişinden sonra çevresindeki insanların hayatlarına vakıf oluyoruz. Özellikle kızı Marah ve arkadaşı Tully üzerinden okuyoruz bunu genel olarak. Malum Marah ergen. Bunu da dibine kadar yaşıyor ve etrafına da yaşatıyor. Herkes bundan nasibini alıyor. Tully de zor günlerden geçiyor. Ama Kate yokluğunda bile onlara ışık oluyor bir şekilde Ahhh Kate. İyi insanlar neden hep erken gitmek zorunda ki? Her okuyan bence kendinden bir şeyler bulacaktır kitapta. İçselleştireceğiniz yerler mutlaka olacaktır. Zaten yazarı bilen bilir kalemini tartışmaya gerek yok. Tavsiyemdir
Ateşböceğinin ŞarkısıKristin Hannah · Pegasus Yayınları · 20163,274 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.