Stieg Larsson harika bir üçleme yapmış. Kitap su gibi akıp gidiyor. Her sayfayı merakla çeviriyorsunuz. Lisbeth Salander karakterini öyle benimsedim ki, çoğu yerde olayların içinde onu değil kendimi buldum. Şahane bir üçlemedir. Akıcı ve size İskandınavyayı sevdiriyor. Gitmek istiyorsunuz sonra :)