Kitabın girizgahı çok güzel heyecan verici fakat gidişat öyle değil.Baslarinda ne kadar akıcısıysa gelişme bölümlerinde o kadar sıkıcı devam etti.Hep aynı konu üzerinden devam eden farklı hiçbir olayı olmayan bir kitap.Ayrica bir bölümünde caminin imamının ağzından "Şarap üretmek günah değildir ,rıskımızı kazanıyoruz sonuçta." gibi bir söylemi ve "Sarhoş olmadığımız da şarap içmeliyiz sağlık açısından yararlı."gibi söylemleri şok içinde okudum.Bence bir roman dini söylemlere girmemeli yanlış buldum.