İçinde kısa öyküler bulunan şahane bir kitap. Hiç sıkılmadan, bir oturuşta bitirdiğim bir kitap oldu. Bir kitabı iyi olarak nitelendirmek her insana göre farklılık gösterir. Benim için iyi olması demek, okuyucuya ne kadar dokunduğu, ona neler hissettirdiğidir. Ben de bu kitapta özellikle bir öyküsünde tamamen kendimi gördüm diyebilirim. Öykü bitince tüylerim diken diken oldu, bir süre son cümleyi izleyip öyküyü düşünerek geçirdim. Bu da zaten kitabın benim favorilerime girmesine sebep oldu. Eğer sıkmayan, kısa öykülerden oluşan, içinde kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz bir kitap arayışındaysanız gözüm kapalı öneririm.