Güzel bir kurgu var ama bazı yerleri çok sıka biliyor bırakmak istediğiniz yerler oluyor ama sonuna kadar okuyun derim. 2. kitap komple can sıkıcı ama 3. kitaba geçtiğinizde bir çırpıda bitirmek isteyeceksiniz. senin ilk kitabında karakterleri tanıyoruz ve kitabın avantajlarından biride karakterlerin fotoğraflarını sayfa aralarına yerleştirmeleri böylelikle daha iyi hayal kurabiliyoruz kafamızda çok daha iyi canlanıyor kitap.