9/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2017 00:00
Muhteşem bir kitaptı diyebilirim. Başından sonuna kadar heyecanı bir an olsun düşmüyor. Okurken sanki yaşıyorsunuz. Yazar bunu çok güzel başarmış. Tek beğenmediğim yeri sonu oldu. Daha farklı bir şekilde bağlayabilirdi. İkincisi çıkacağını ümit ediyorum.
Edebiyat
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.