·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Haziran 2017 00:00 Muhteşem bir kitaptı diyebilirim. Başından sonuna kadar heyecanı bir an olsun düşmüyor. Okurken sanki yaşıyorsunuz. Yazar bunu çok güzel başarmış. Tek beğenmediğim yeri sonu oldu. Daha farklı bir şekilde bağlayabilirdi. İkincisi çıkacağını ümit ediyorum.