Ah be 4. Kitap olsaydı da okusaydım. İlk kitaptan son kitaba kadar mükemmel bir hikaye ve mükemmel sade anlatım. Keyifle, yorulmadan ve heyecanla sürüklendim serinin sayfalarında. Kesinlikle okunması gerektiğini düşündüğüm bir seri oldu kendileri. Kitabın sonunda Nezha'nın gözünden bir flashback olması mükemmel bir düşünceydi ancak bir kaç konuyu daha bu bölümde aydınlatsaydık kusursuz bir yaklaşım olabilirdi şuan biraz eksik bir sos olmuş. Bu muazzam okuma zevki için Teşekkürler R. F. KuangHaşhaş SavaşıEjderha CumhuriyetiYanan Tanrı