Ya çok varsıl bir hayatın, anlayışlı bir eşin, kendini oyalayacak hobilerin, çocuklarına bakacak dadın, ev işleriyle ilgilenen hizmetçilerin olmasına rağmen mutlu olamazsan?¿ O kadar anlaşılır ve korkutucu bir kitaptı ki. Hep Madam Bovary ile karşılaştırıldığı için psikolojik tahliller vs yetersiz bulunmuş. Ama bence çok da tahlil yapılmadan sadece durumu tüm çıplaklığıyla vermesi daha da etkiledi beni. Ya da kadın yazar olduğundandır bilmiyorum. Bazı sahnelerin betimlenmesi çok güzeldi. Portakal ağaçlı o bahçede oturmak istiyorum, denize girdikleri tatil köyünde yüzmek istiyorum, Güvercinlikte bir akşam yemeği yemek istiyorum, Edna'nın o şölen havasındaki akşam yemeğinde bulunmak istiyorum. Kitabın sahneleri görselleştirmesi çok başarılıydı bence. Sonunu beğenmedim sadece. O akşam yemeğini denizden çıkıp keyifle yemeliydi, bilmiyorum.