·764 syf.····Okunma: 01 Eylül 2024 18:15 konusu sayesinde büyük bi hevesle başladığım kitap. bu jenerasyonun bu kadar fazla okuduğu bir yazarın böyle cesur bir kitap yazabilmesini acayip takdir ediyorum. kitapta geçen birçok düşünceyi beğendim. sol sağ metaforu çok hoşuma gitti. yazım dili de fena değil ama sanırım benim için bir tık fazla arabesk. karakterlerin geçmişlerini tanımayı falan seviyorum ama bu bir kurgu bile olsa sadece acı ve dramdan oluşan fantastik derecede kötü hayat hikayelerinin olması bana çok keyif vermiyor açıkçası. hem gerçekçiliğini yitirmesinden dolayı hem de bir noktadan sonra okurken çok boğuluyorum. eftal'in karakter gelişimi fena değildi, ama tugay'ın genel olarak karakteri olmamış bence aismşwnsşam yani hem fazla karikatürize hem de eftalya'ya karşı hislerinde tutarsızlıklar olduğunu düşünüyorum şahsen. bi de ben artık şeyden sıkıldım ya karakterler aslında birbirlerini çok önceden tanıyormuş da sonradan birbirlerini bulmuşlar da amaan kusucam artık bu konudan yeter yani. aralarındaki romantizm de bana hiç geçmedi açıkçası çoğunlukla bir şey hissedemedim onların sahnelerinde mlsf. sinan ve eftal bile daha heyecanlı bi ikiliydi bence ŞWNELWMWLM bilmiyorum çok büyük potansiyeli varmış da oldurulamamış gibi bir kitap. yine de mesela adnan atalar subplotu müthişti, beni kitapta en çok etkileyen karakter o oldu. örgüt sahneleri zevkliydi, o yüzden hiç beğenmedim dersem çok büyük yalan olur zaten düşük bir puan da vermedim. yine de karakterler ve aralarındaki ilişki beni tatmin etmedi diyebilirim :(( ayrıca çok rahat en az 200 sayfa daha az olabilirdi niye bu kadar uzatmayı seçiyor bu kadın kitaplarını anlayabilmiş değilim