Eğer güzel kitap sana bir yorum yapmazsam çok ayıp ederim. Öyle etkiliyor ki insanı en derinden. Bu kitabı okurken trenle uzun süren bir yolculuktaydım yol boyu sürekli okudum tek bir yerde elimden bırakmak zorunda kaldım. O sahneyi o anı okuyunca devam edemedim kapattım ve durdum sadece öyle gözlerim doldu sinirlendim öyle hiç bir şey olmamış gibi devam edemedim hemen. Çok çok iyi bir kitap.