Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 09 Eylül 2024 13:43 Doppler üçlemesinin en saçma ve mide bulantısı yaratacak kitabıydı. Argo ve +18 içerikle dolu. Sürekli bir tekrarlama mevcut okurken insanı aşırı derecede sıkıyor. Yaklaşık sayfa 100'den sonra atlayarak okuyup direkt son 20 sayfasına geçtim. Sonu güzel biter ve olaylar farklı gelişir diye yarım bırakmak istemedim fakat sonu da manasız ve en az kitabın geneli kadar saçma bitti. Şu zamana kadar okuduğum en gereksiz ikinci kitap oldu. Birilerine önerir miyim, hiç sanmıyorum.