04.07.2013 tarihinde okuduğum ilk Cenk Çalışır kitabım olur kendisi. Karakterlerin analizi,işleyişi o kadar güzel aktarılmış ki kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Polisiye olayların ardında yatan aşk ve yalanlar üzerine kurulugüzel bir hikaye olmuş. Severek okudum. Tavsiye ederim.