Severek okuduğum bir kitap daha..'Keşke daha önce okusaydım' dedirtti bana.. George ve Lennie adında iki arkadaşı anlatmaktadır..George kısa boylu ve çelimsiz ,Lennie ona göre daha cüsseli ve kuvvetlidir,deli kuvveti derler ya o biçim...Lennie zeka geriliği olan bir insandır..Buna rağmen George Lennie'yi yanından ayırmaz, gerektiği gibi korur kollar..Girdikleri işlerde Lennie'nin yaramazlıkları yüzünden başları belaya girer sürekli..Lennie isteyerek yapmamıştı tabi olanları..Her seferinde paçayı kurtarıp yeni bir iş bulabilmişlerdi..Fakat en son buldukları iş daha doğrusu Lennie'nin yaptığı en son yaramazlık bu belaların en kötüsü oldu..Fazlaca üzdü.. Okumadıysanız okuyabilme fırsatı bulabilmeniz dileğiyle...