10/10
·428 syf.··
Beğendi
·
2024 49. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 13 Eylül 2024 16:56
Yine her zamanki gibi, bundan daha iyisini yazamaz dedikçe daha da iyisini okuyorum. Beni asla şaşrıtmadı Stephen King . Her sayfasıyla gerildiğim, hem çabucak bitsin de kurtulayım dediğim hem de gerilmekten bir türlü okuyamadığım bir kitaptı. Neler olacak diye diye sayfaları çevirdim ancak bir o kadar da olabileceklerden korktum. Bu kitap aklınızın sınırlarını zorlayacak, sizi gerecek ve geceleri karanlıkta, odanızda şekiller görmenize, sesler duymanıza sebep olacak belki de... Kimisi tatile giden, kimisi yazacağı kitap için ilham arayışında çıktığı yolda, kimisi de evine dönüş yolunda... Hepsinin farklı bir amaçla çıktığı yolda onları avlayan bir polis... Hiçbir sebep yokken onları yakalamak için sebep yaratan, terk edilmiş bir kasabaya onları götürüp kilit altına alan ve kimisini öldürüp kimisini yaşatan bir polis... Ve Tanrı'ya inanıp ona dua eden bir çocuk... Peki bu çocuk onları kurtarmayı başarabilecek mi? Bu polis neden onları yakaladı? Kasabadakilere ne oldu?.. Böcekler, insanlıktan çıkan yaratıklar, beden değiştirenler, akbabalar, cesetler ve çok daha fazlasıyla bu kitap sizi içine çekmeye hazır. Peki siz bu evrene girmeye hazır mısınız?.. Keyifli okumalar dilerim...
Edebiyat
YaratıkStephen King · İnkılâp Kitapevi · 0712 okunma
·
77 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.