Puan vermedi·264 syf.····Okunma: 14 Eylül 2024 19:18 Her ataerkil toplumda yaşanan babalar ve oğulların yüzyıllarca süregelmiş ve gelecek olan kadim çatışmasını,bir nevi yüzyıl akım savaşları da denebilecek çatışmayı ele almıştır.Kitap en az 1 buçuk yüzyıl daha eskimeyecektir ve ehemmiyetini kaybetmeyecektir.Bazılarının sonraya bazılarının ise önceye ayak uyduramadığını da anlatmıştır fakat şimdideyken önceyi anlayamayanın halinin bedbaht olduğu da yazarın vermeye çalıştığı ters köşe bir mesajdır(yanlış da anlamış olabilirim çünkü çok ince)
Kısaca:
'O zamanlar yeni bir şeyin doğduğunu hissettim;yeni insanlar görüyordum ama nasıl hareket edeceklerini,onlardan ne bekleneceğini bilemiyordum.Ya susacak ya da ne biliyorsam yazacaktım.İkincisini seçtim'
-Turgenyev