Kitap benim hayattaki en sevdiğim kitap.çok duygusal,8 yaşından büyük herkes okuyabilir. Kesinlikle tavsiyelerim arasında aslında ilk kitabı içimdeki müzik ve onun da ayrı bir keyfi var ikiside hayatımda okuduğum en iyi kitaplar diyebilirim.Hatta öyle Sharon M. Draperİçimdeki Müzik