·544 syf.····Okunma: 15 Eylül 2024 14:52 Tam bir pegasus yanınevi kitabı. O kadar uzatılmış bir öykü ki okurken için bayıldı. Gerçekten hangi olay örgüsüne +9 üzerinde puan verilmiş bilemiyorum. Klasik bir Nazi işgal öyküsü ve bildiğimiz bir hikayenin Fransa tarafından gelişen süreci anlatılıyor.
Ayrıca kitap Fransa direnişini İngilizce dilinde anlatırken; yazar neden "Isabella Oui Efendim" dedi. Yüzbaşıya "Au Revoir" dediler. Ah bu bir savaş "Mon Dieu" gibi a1 Fransızcası kelimeler kullanmış bu kullanımları neden çevrilmemiş ya da en kötüsü öyle yazılmış hiç anlamadım.