Aşkı betimleyen ; aşkın içinde olmayı , aşık olmayı anlatan çok güzel bir roman .Kitabı okuduktan sonra aklımda kalan, bir rüyadan uyanmak gibi tatlı bir aşk anısıydı. Orhan Pamuk’un hem1975 yılları Türkiyesi’ni hem de güzel bir aşkı betimlediği romandır.Romanın müze haline getirilmesi ise bambaşka bir emek ve güzellik ,bu fikri çok beğendim.