Puan vermedi·335 syf.··
2024 22. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 16 Eylül 2024 21:21
Nietzsche'nin bu kitabını 3. Okuyuşum ama halen anlamadığım bi şey var .Nietzsche sürekli bi şey den bahsediyor .ben ve eminim bir çok kişide bunu evrim olarak yorumluyor. Ama şöyle bir şey var adam 1900'de ölüyor . Pekı o zamanlar evrimi bilme ihtimali var miydi ? Biliyorsada ne kadar bilebilirdi ki demi ? Hele de evrimin insanlarda diğer canlılara göre nerdeyse ilerlemediğini düşünürsek. O zmn üstinsan olarak kastediği şey sınıf ayrımımıydı? Adolf'un da üstinsan olarak kendini eşleştirmesi sınıf ayrımını kastediğini biraz daha tetiklemezmi?(Nietzsche alman karşıtı olduğu söylenir kesin bilgi değildir.)her okuyuşumda farklı anlam çıkardığım bir kitap. Friedrich Nietzsche Böyle Söyledi Zerdüşt
Duygu ve Düşünce
Böyle Söyledi ZerdüştFriedrich Nietzsche · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202447,6bin okunma
··
96 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.