Yine birçok kelime öğrendiğim bir Sabahattin Ali kitabı oldu. İlk okuduğum Kürk Mantolu Madonnayıda çok beğenmiştim. Bu kitabıda hiç sıkılmadan rahatlıkla okudum. Ülkemizde böyle başarılı yazarların olması gerçekten gurur verici. Bir insanın içinde yaşadığı ruhsal olayları kendi kafasında ki psikolojik savaşları çok iyi bir şekilde anlatmış. Hani aslında hepimiz kendimizle bir savaş veririz ya içimizde ama bunları kelimelere dökemeyiz. İşte Sabahattin Ali bunu çok başarılı bir şekilde yapmış. Zaten bunu herkes yapabilseydi,yazarlığın da bir anlamı kalmazdı. Kendisiyle yüzleşmek isteyen herkese öneririm.