·192 syf.····Okunma: 12 Eylül 2024 01:47 Bu kitaba başlamadan önce Medea'nın hikayesini ve hakkında yazılanları araştırmanızı öneririm. Çünkü ben hiçbir şey bilmeden okudum ve inceleme yazılarını okuyana kadar neden insanların bu kitabı övdüğünü anlayamadım.
Yazarın dili insanı boğup duvara atacak türden bir dildi. Günlük yüzlerce sayfa kitabı rahatlıkla okuyan birisi olmama rağmen her bir bölüm bittiğinde kendimi uyuyakalmış bir şekilde buldum. Harika bir konu ancak bu kadar sıkıcı anlatılabilirdi...
Sonlara doğru biraz açılmaya başladı. Özellikle son üç bölümde ne olacağını merak ettiğimden dikkatimi daha çok toparlayabildim. Ve sonunda fazlasıyla üzüldüm. Kadınların tarihte her zaman aynı konumda olmasına katlanamadım.
Yazar Medea'nın hikayesini kalıplaşmış erkek zihninden ayrılarak farklı bir bakış açısıyla anlatmış ve bu harika bir fikir olsa da ne yazık ki yazımı çok sıkıcıydı. Medea'yı anlatan diğer kitapları da okumak için sabırsızlanıyorum.