Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 02 Eylül 2024 20:27 Eduard Louis çok sevdiğim bir yazar ve kendi hayatını, hayatının dönüm noktalarını, hayatında iyi kötü yer etmiş kişileri kaleme alması çok hoşuma gidiyor. Geçmişte babasıyla yüzleşmelerini, çocukluğunu ve gençlik tramvalarını okumuştum. Sırada annesi var. Bu kitapta bize çocukluğundan bugününe kadar annesiyle olan ilişkisini ve annesinin evrimleşme sürecini anlatıyor. Yine şahane şeyler bekliyor bizi. Bu adam ne yazsa okurum. Üslup yine şahane, anlatılanlar sarsıcı, çarpıcı… Külliyatın önemli bir parçası olmuş bence.