·592 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ocak 2024 19:12 Çok beğenerek okudum ve daha önceki satırlarda olduğu gibi sonunda da gözlerim dolarak bitirdim... Sayfalarda sürüklenirken gerçekte de dizleriniz, kollarınız acıyor sanki. Ve yerden kalkmak hayli zor oluyor.
Geçip giden kuşaklarca insan bir yana, sonraki kuşakların bile doğmadan ellerinden çalınmış gelecekleri... Politik ve insanlık dışı kısımları ise hayli can acıtıyor, hatta diş sıktırıyor. Umut vadediyor demek isterdim ama gerçekçi olmak daha iyidir.
Hiç düşünmeden alın, okuyun. Artık Hikmet Hükümenoğlu da kitaplığımda yerini aldı, hoş geldi. İyi ki tanıştık. Diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum.