·308 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Kasım 2017 18:39 Kitaba inceleme yazmadan önce daha önceki incelemeleri okudum. Genel olarak bir cok degerli okur en az 2-3 kitabını okumuş. Benimde bu seruvende 7. kitabım olmuş. Kitaba gelirsek anlatım kurulan cumleler anlatim ve uzun cumleler tam yazarı yansıtmakta belki de buna alistigim icin bundan keyif almaya basladim bunun dısinda kitabin hemen basinda diger kitap kahramaninin ismini vurgulamak icin diğer kitaplarindaki kahramanlara yapilan gonderme ki bu kitaplardan biri Lizbon Kuşatmasının tarihi ve bir diğeri bütün isimler cok hosuma gitti. Bunun dışında konusu gercekten ilgi çekici ve kitabin sonu oldukca sarsıci bitiyor. Herkese tavsiye ederim