Bu kitabı tek cümle ile özetle deseler, direkt bu satırları aktarırdım size..
Dijital iletişim, "uzaktakinin yakınlığındaki acı'ya" yabancıdır..
#252504761Sürünün İçinde, günümüz sahte hayatlar tiyatrosuna ve bunun önünde arkasında kısacası dört bir yanından çevirili etkisi teknolojik gelişmelerin ömrümüze dahil ettiği dijital dünyalara muazzam bir bakış..
Yazarın birçok kitabını okudum ve çoğunu da okumanızı tavsiye ederim fakat bu son eseri, içinde bulunduğumuz hayatları öylesi net yüzümüze vuruyor ki farkındalıktan yoksun geçip giden günlerimize derinlemesine bakmamızı sağlıyor zannımca. Düşünmek, anlamak ve görmekse bu süreçte hem acı verici hem de kurtarıcı oluyor. Yazarın günümüz yaşamına değindirdiği satırları gerçekten okuduğunuzun farkında bilinçli bir birey olma yolunda çok destekleyici.. Gariptir okurken berbat bir dünyada yaşadığımızı düşünmeme rağmen, sonradan fark ettim ki bu satırları yazan birileri var, yani bu düşüncede yalnız değiliz ve bu satırları okuyan okurlar var, ki yolu bu kitaba düşen okurlar da farkındalığı yüksek insanlar..
Yani umut var, sahtelikle çevrilmiş şu kısa ömürlerimizi kurtarmak ve iyi bir dünya bırakmak için geriye..
O sebeple okumanızı tavsiye ederim naçizane..