☆ Kitaplarla yolculuk ☆
@Sirius16 · 1yıl
Takip Et
Orhan Kemal ne de güzel anlatmış… “-Hiç bitmeyecek mi senin bu okuman? -Bitmeyecek. -Hiç mi? Hiç -Niyetin kâtip olmak mı yani? Hayır -Ya? İnsan olmak…”
Orhan Kemal
Edebiyat
130 beğeni
·
1 alıntı
·
494 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Hayyammm
💯👏👏
1