Orhan Kemal ne de güzel anlatmış… “-Hiç bitmeyecek mi senin bu okuman? -Bitmeyecek. -Hiç mi? Hiç -Niyetin kâtip olmak mı yani? Hayır -Ya? İnsan olmak…” Orhan Kemal
Edebiyat
·1 alıntı·
494 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
💯👏👏