·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Kasım 2017 22:00 Daha önce hiç Harry Potter okumamıştım. Ama şuan kitaba aşığım. Kitaptaki çizimler de çok güzeldi.Dudley'e çok sinir oldum. İlk başta Snape'i sevmiyodum ama sonra sevmeye başladım. Bence kesinlikle okumalısınız.