Herkesin kendince sırlarla dolu olduğu bir aile... Üç kardeşin üçü, anne-babaları, eşleri... Hepsinin kendince dertleri var ama yıllar boyu içlerinde tutmuşlar. Romanın başından sonuna kadar karakterleri sırayla dinledikçe fikirlerin evriliyor. Anlıyorsun ki kimse haksız değil kendince. Sırlar bir düğüm yumağı gibi teker teker çözülüyor ve sonda ortaya çıkan hakikatin tüm düğümlerin kökü olduğunu anlıyorsun. Bazı hakikatler ağır, ama en nihayetinde ortaya çıkıyor işte...
Şermin Yaşar öyle iyi bir iş başarmış ki. Kendini bir yazar olarak gizlemiş ve tamamen ağzından yazdığı kişinin kılığına bürünmüş. Her bir karakteri dinlediğimde kanlı canlı bir insanı dinliyormuşum gibi hissettim (Dinlediğimde diyorum çünkü sesli kitap olarak dinledim). Sonuna kadar bir an olsun sürükleyiciliğinden ve merak uyandırıcılığından bir şey kaybetmiyor. Bu da bittiğine göre şimdi Şermin Yaşar'ın yeni bir kitap yazmasını beklemek zorundayım ya of :(