Şiirleri belki muazzam değildi ama anlatmak istedikleri insanın kalbine dokunuyor. Bazı şiirler çok etkiledi beni. Genç kızların toplum tarafından uğradığı baskılar ve zorbalık hakkında güzel satırlar var. Prensesin kurtulmak için kimseye ihtiyacı olmadığı sadece kendisine inanması gerektiği çok iyi bir şekilde anlatılmış. Şiir severlere tavsiye ederim.
#k:182713. Amanda Lovelace