Kitabı okuyunca aynı kitabı benim ya da edebiyatla ufaktan ilgilenmiş herhangi birinin yazabileceğini düşündüm. Maalesef çok basit ve düz. Aslında karakter karakter ilerlemesi ve karakterleri dibine kadar anlatması iyiydi ama beklentim daha yüksekti sanırım.