Puan vermedi·318 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2022 00:00 Konu aslında aşırı ilgimi çekti. Kitabın girişi de çok iyiydi. Yaşar Kemal zaten çok severim ama kitap ilerleyince kitaptan çok koptum. Daha kitaplar var seriyi ilk kitabı bitirmeden bırakmayayım belki sonunda beni etkileyen bir şeyler olur dedim ama olmadı. Bu kitaptan sonra seriyi okumayı bıraktım maalesef.