Yaşar Kemal yememiş içmemiş yazmış galiba. Her geçen gün adını ilk defa duyduğum eserlerine denk geliyorum. Bu hikaye de mubi'de izlediğim ortalama bir kısa film gibiydi. Tabi film ortalama olunca uyarlanan kitap onun daha üstünde oluyor. Güzel hikayeydi hem de kısa. Okumanızı tavsiye ederim.