Kısaltılmış metinler serisi ile devam ediyorum. Bugünkü okuduğum kitap: Mark Twain’den Tom Sawyer. Twain, bu kitaptaki hikayelerin çoğunun gerçek olduğunu, bir iki tanesinin kendisinin diğerlerinin ise okul arkadaşlarına ait olduğunu belirtmektedir. Ayrıca kitabı özellikle çocuklara yazdığını bunun yanında yetişkinlerin de çocukluklarına geri dönebilecekleri bazı hikayeleri kaleme aldığını ifade etmekte ve biz yetişkinlere de kitabı önermektedir.
Hemen her hikayeyi beğendiğimi söyleyebilirim. Yazarın değindiği gibi bazı hikayelerde çocukluğumdan izler buldum. Herkese tavsiye edebileceğim bir eser. Keyifli okumalar. :)