####################################
####################################
Spoiler içerir
####################################
####################################
Jane o kadar iyi bir kalbe denk geldi ki. Edward Rochester’ı keşke bırakıp gitmeseydi. Ondan ikinci kadın olarak yaşamasını istedi ama o an ki eşi gerçekten eşi değildi ki. Aklı zaten yerinde değildi. Ve bütün zararı Rochester gördü. Bütün bu felaketler olmasaydı nasıl bir hayat yaşayacaklarını merak ediyorum. Adele belki de hiç yatılı okula gitmezdi. St John çok gıcık bir karakterdi. Kendi içinde belki haklıydı ama kendisi sevmeyen ama üstünde baskı kurabildiği birini bu kadar zorlaması acınasıydı. Çok sıkıldığım bölümler oldu diyemem. St John’un olduğu kısımları biraz hızlı okudum sadece. Katlanamadım. Sona yaklaştığımda birbirlerini seven, manzaraya karşı oturmuş yeşillikler içinde Jane ve Rochester hep hafızamda kalacak. Kitabın adı Jane Eyre olsa da en çok üzüldüğüm kişi Rochester. Hafızamda hep ayrı bir karakter olarak kalacak. Jane EyreCharlotte Brontë