Bu kitap bir üçlemenin ikinci kitabı. Yılanların Öcü ilk kitaptı, geçen ay okumuştum ve çok sevmiştim. Bu kitaba gelecek olursam da, aslında yine olayların asla dinmediği, çok akıcı bir dili olan bir kitap. İlk kitabın bıraktığı yerden devam edip farklı olaylarla ilerliyor. Fakat sonunda Kara Bayram şehre göçmek isteyince annesi Irazca kabul etmiyor ve köyde kalıyor. Bu kısmı okurken biraz sıkıldım çünkü Irazca sürekli beddua ediyor oğluna. Oysa Kara Bayram ölümden döndü, şehre göçmekle çok mantıklı davrandı bence. Yani burada Irazca'nın düşmanlarını bırakıp gidememesini çok saçma buldum :) Serinin üçüncü kitabı olan Kara Ahmet destanını da bu ay içinde okumayı planlıyorum. Güzel bir seri bence okumayı düşünenlere fazla bekletmemelerini öneririm.