“Hayat çok garip,” dedi Nora. “Her şeyi bir arada yaşamamız. Dümdüz bir çizgide. Ama resmin tamamı bu değil. Çünkü hayat yalnızca yaptıklarımızdan değil, yapmadıklarımızdan da oluşur.”
Edebiyat
··1 alıntı·
2.798 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.