Yaşar Kemal'in okuduğum ilk kötü kitabı diyebilirim. Çocuk masalları tadında hiç gerek olmayan bir hikaye bence. Halkın bir araya gelirse güç sahiplerinin içinden geçebileceğini anlatan bir sürü kitabın var, buna gerek var mıydı bilmiyorum. Ama Kemal babaninyo yazmışsa vardır bir bildiği.