Onurunu kendine bağlayan harikulade bir kitap. Ne ara başladım ne ara bitirdim anlayamadım. Ağladığım oldu, kahkaha attığım oldu. Her şeyiyle okunması gereken bir kitap bence. Tesadüf üzere bulup okuduğum için kendimi çok şanslı hissettiğim bir kitap.