Puan vermedi·133 syf.····Okunma: 26 Eylül 2024 17:51 Merhaba sevgili kitapseverler
Romeo ve Juliet' i okudum desem yalan olur. Okumaya çalıştım. Atlaya atlaya okudum zira çok sıkıldım. Tiyatro eseri okumak pek bana göre değil, bir kez daha anladım.
Bitmeden yeni bir kitaba geçemediğim için daha da gerdi beni. O yüzden bugün son kısmını da okuyup bitirdim.
Birkaç alıntı ekleyeyim yine de aşklarına hürmeten
.
" -Beni dinle ve onu düşünme, unut!
-Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?"
“Yarayla alay eder yaralanmamış olan…”
"Aramak boşuna, bulunmak istemeyeni..."
"Hissedemediğin bir şeyi anlayamazsın."
“Ah uzaktan nazik görünen aşk
Nasıl da acımasız ve kaba denendiğinde!”