·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Kasım 2017 00:00 'herkes gittikten sonra yalnız kalacağımı biliyorum ve en korkuncu da insanların arasında yalnız kalmak'
anlatıcıyı kendime benzetmemden mi yoksa gerçekten hikayeye girebilmemden mi bilmiyorum ama bu kitabı her okuduğumda ilk defa okumuşum etkisi yaratıyor ve her okuyuşumda depresif bir ruh haline sürüklüyor