3/10
·80 syf.··
2017 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Kasım 2017 00:00
Kitap ödev olarak verilmişti bana . Ve hayatımda bu kadar sıkıcı 2-3 kitap okumuşumdur (gene ödev olarak) . Bu kitapta gerçekten saçma ve sıkıcı geldi bana. Sürükleyici bir roman değil bence . Doğrusu ödev psikolojisi içinde okuduğum için de böyle düşünüyor olabilirim .Kısa bir kitap zaten sizde okuyun ve değerlendirin bence :)
Edebiyat
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,1bin okunma
·
9 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir ödev psikolojisi ile okuduğun için olabilir
Naz Kum
Gönderi Sahibi
Aynen büyük ihtimalle
Abartmayın isterseniz herkesin okuma seviyesi ayni mi ?
Naz Kum
Gönderi Sahibi
Anlamazlar amaa :)
'Saçma' olarak nitelendirmenizi sağlayan unsurlar nelerdir?
Naz Kum
Gönderi Sahibi
Kendi fikrim .