·80 syf.····Okunma: 26 Kasım 2017 00:00 Kitap ödev olarak verilmişti bana . Ve hayatımda bu kadar sıkıcı 2-3 kitap okumuşumdur (gene ödev olarak) . Bu kitapta gerçekten saçma ve sıkıcı geldi bana. Sürükleyici bir roman değil bence . Doğrusu ödev psikolojisi içinde okuduğum için de böyle düşünüyor olabilirim .Kısa bir kitap zaten sizde okuyun ve değerlendirin bence :)